Skåningen

Träning, livet och resor.

orka!!!

Kategori: vardag

asså jag pallar verkligen inte.
Jag har haft ont i halsen hela jäkla långa dagen men jag tränade ändå! DUMT! men man är som man är. Nu mår jag verkligen inte bättre utan snarare sämre.
Aja.. Gjorde nog min sämsta tränings på länge oxå, var verkligen inte på humör och när man är så nära på att gå ifrån en träning för att man känner att inget funkar, då är det fan inte skoj..
Men men jag stannar kvar hela träningen.

Nu klunkar jag te med massvis honung i, inbillar mig att det hjälper.
Är ledig imorgon och ska till Lund och spänna tandställningen. Men jag börjar bli lite nåjig nu för man får alltid ett påminelse sms utav dom dagen innan man ska dit, men jag har inte fått något idag. Men jag har skrivit upp det i min kalender och jag är typ 99 ,9% säker på att det är imorgon.
Sånt här kan störa mig som fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: