Skåningen

Träning, livet och resor.

operation: raka benen.

Kategori: vardag

asså min hårväxt på benen har varit GROTESK dom senaste dagarna och jag har verkligen inte orkat raka dom.
Nu snackar vi kolsvarta hårstrån som yp var, ja vad ska vi säga, nära en halv centimeter långa alltså.
Har fått massa hugg av grabbarna på jobbet, men va fan? Orka bry sig? Jag har ju ändå ingen som ska klappa mina ben.
Men nu nyss fick jag själv nog, så jävla jäkligt var det, så allt hår åkte precis. Nu känner jag mig len och fin igen.

Nu ska jag se klart på "mammas pojkar"

ciao.

Kommentarer

  • Jeffe säger:

    hahahaha

    2009-12-10 | 22:25:43
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • Dobson säger:

    hahaha.. klarade rakhyveln av det? eller den tog stryk? :)

    2009-12-11 | 00:33:34

Kommentera inlägget här: