Skåningen

Träning, livet och resor.

måndag igen.

Kategori: vardag

har inte orkat blogga, igår var jag med Steffi, Freed och det ända vi gjorde var att ligga i min soffa hela dagen och kolla på tv och så sov vi en del i omgångar. Först somande Steffi och nästan Freed, sen somnade jag en stund, sedan var det Steffis tur igen att sova.
Vi var ute i lördags också, fast i Lund på Herkules, så efter 3 dagars festanade så var vi värda att sova på soffan igår.

Idag har jag jobbat och träning stod på schemat igen, det var ritkigt skönt att vara träningsfri förra veckan, det var underbart, tänker ofta att så hade man haft det om man inte spelat handboll, Men vad göra man då varje dag efter jobbet? Slappar man bara dag in och dag ut? =)

Nu ska jag se på tv sen blir det sängen hyfsat tidigt idag.



Ser ni ??? Jag har lärt mig att le på bilder, det var fan på tiden!
Tandställningen är det bästa jag någonsin skaffat mig.

Kommentarer

  • kakan säger:

    2009-12-28 | 22:57:15
  • kakan säger:

    Du är söt när du ler ;)

    2009-12-28 | 22:57:42
  • Johan Sandberg säger:

    Kul läsning! Känner igen dig som fan Cilla, förmodligen för du också spelar handboll :) Hoppas du haft en jättemysig jul och får en härlig nyår! :) / Johan

    2009-12-29 | 12:42:58
    Bloggadress: http://johansandberg.bloggspace.se/
  • Jeffe säger:

    Men det syns ju verkligen inte :D

    2009-12-29 | 16:07:48
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • Fredrika säger:

    Fina tjejer :D bra blogg du har !:P

    2009-12-30 | 04:30:44
    Bloggadress: http://fredrika.lagerstedt.devote.se

Kommentera inlägget här: