Skåningen

Träning, livet och resor.

julklapps tips TACK!

Kategori: vardag

alltså vad ska jag köpa för JULKLAPP till min bror?!?!?????!
Han önskar sig inget och han har allt!
Vad fan köper man då?
Hur skoj är det att köpa samma gammla vanliga julklapp som man alltid gör, Björn Borg kalingar. Det vill jag verkligen inte ge honom i år igen. Den som kommer på något riktigt bra får en överraskning.. Men då ska det var ett jäkligt hett tips som jag kan fixa.

Imorgon är det jobb som vanligt 8-16 sen efter det ska Frida, Minna och jag stå utanför och sälja julgranar mellan 16.00-19.00
Det gör vi för laget kassa, alla i laget ska stå någon dag, men den 11 dec, vem köper julgran då? Får hoppas att någon köper så att vi får in pengar och kan åka på en lika härlig resa som i våras då vi var i Kraotien.



Bild från Kroatien, Marcela, Måns och jag hjälper GB glass med nya idér för Sandwich glassen.

Kommentarer

  • marre säger:

    tänk på vad du e för snål o ge dig själv... typ massage.. eller den där parfymen du tycker om.. men när de redan står 4 i skåpet känns de onödigt..

    eller helt klart ett sol kort.. alla längtar efter solen så här års:D

    2009-12-11 | 02:01:02
    Bloggadress: http://marreja.blogg.se/
  • Ylva säger:

    Ge honom en upplevelse. :) Ett fallskärmshopp kanske!

    2009-12-12 | 11:08:16
    Bloggadress: http://sylvasst.wordpress.com
  • syster mia ;) säger:

    det bästa syster pia skulle vara en prenumeration på en tidning om något han är intresserad av, Calle och jag köpte de till pappa förra året och han blev hur glad som helst för att de blir som han får en present varje månad när tidningen kommer :)

    2009-12-15 | 14:13:18

Kommentera inlägget här: