Skåningen

Träning, livet och resor.

hur mycket som helst!!

Kategori: vardag

hur fan ska jag hinna med allt detta hade jag tänkt?
Som tur är så är jag ledig idag och det är sjukt skönt.
Mamma kommer och hämtar mig vid halv 12 och då ska vi köra och shoppa lite, måste även byta lite julklappar.
Sen så MÅSTE jag verkligen sola idag, jag ska även packa och hinna träffa tjejerna och planerna.
Det är ju så att imorgon åker vi till Stockholm för att fira Nyår och tåget går redan 8.30 fårn Lund, så man får ju gå upp i tid och allt måste ju vara färdig packat ikväll.

Jaha vad ska vi göra i stockholm då?
Jo, vi ska på Nyårs kryssning, 7 brudar från Eslöv, det kommer ju sluta som det brukar ;)
Båten går till Finland och tillbaka.
På fredag så ska vi alla sova i Stockholm för att på lördag morgon vi 8.00 typ så ska vi ta tåget ner till älskade NORRKÖPING!
Där ska vi stanna för att festa och hade jävligt najs, sedan tar vi tåget hem på söndag.

Så gott folk i NOrrköping! Se nu till att gå ut och festa på lördag ;)

och till slut!
idag fyller mina kära Cookie 23 år =)


och eftersom jag inte kommer hinna blogga imorgon, så får jag ju Gratta syrran också.
Imorgon fylle rhonäntligen 18 år!! Sist av alla, så Nicco du vet vad som gäller på lördag ! UTGÅNG!!

på lördag slipper du dricka vatten ;)

GRATTIS TILL ER BÅDA ♥

Kommentarer

  • Johan Sandberg säger:

    hej igen :) Ja, jag spelar med lite boll faktiskt! i Sispal Avebal i Spanien, vilket jag trivs väldigt bra med :) Du själv då, vart är det du spelar? Eslöv? :)

    ha de super! / Johan

    2009-12-30 | 16:36:46
    Bloggadress: http://johansandberg.bloggspace.se
  • Johan säger:

    Jaha du lirar i H65 alltså, vad kul! Har ett par vänner i herrlaget där som jag spelat ihop med en gång i tiden, Fredrik Englund och Björn Skoglund :)

    Jag är fostrad i Karlshamns HF gick sedan till IFK Ystad, sedan till IFK Kristianstad, sen en tur i Belgien och nu i Spanien :) 23år har jag hunnit att bli! Du själv då? Div 1 är väl inte fel, hur går de för er där då? :) Ha de så fint! :) / Johan

    2009-12-30 | 18:05:47
    Bloggadress: http://johansandberg.bloggspace.se
  • Johan säger:

    Hej! jaha så du är med 86:a? :)

    Jag skulle varit på riks 1 men jag skadade mig så jag missade det tyvärr! Du själv då? :)

    Sedär! stockholm på nyår! Själv blir det Malmö och Köpenhamn! Gott nytt år på dig med Cilla! ;) Puss & Kram!

    2009-12-31 | 11:23:57
    Bloggadress: http://johansandberg.bloggspace.se/
  • nicki säger:

    tack älskade syrran :) blir så otroligt glad varje gång jag får träffa dig! hoppas vi ses snart igen <3

    2010-01-04 | 00:08:19

Kommentera inlägget här: