Skåningen

Träning, livet och resor.

fin besök.

Kategori: vardag

det har snöat och snöat idag men dom senaste timmarna har det varit uppehåll, tack! Men vi får väl se om det kommer mer inatt? Tänk att vi får en vit julafton i Skåne, det var riktigt längesedan. myyyyyigt.
Skojar inte om det kommer minst 3 dm snö säkert mer.
Har myst med brudarna hela dagen som vanligt.
Jag är verrligen inte trött så jag vill inte gå och lägga mig. Men de är ju jobb imorgon så snart får jag väl hoppa ner i min stora säng som dessutom är helt ren bäddad.
Jag får ju fin besök imorgon, Karin kommer och ska sova över här tills på tisdag då hon ska på inervjui Malmö.
Så jag var ju bara tvungen att byta sängkläder, det är ju sjukt tråkigt men det måste göras då och då.





Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det va superskönt i dom nya lakanen ;)

    2009-12-23 | 23:42:48

Kommentera inlägget här: