Skåningen

Träning, livet och resor.

en rosa jul..

Kategori: vardag

jag tror att jag älskar Rusta. Sanna, Freed och jag var där i förmiddags, och jag hittade dom perfekta tilbehören för en perfekt ROSA jul.

Freed hjälpte mig att fixa med allt när vi kom hem och det blev super mysigt.
men vi saknade glitter på grannen tyckte vi så vi körde bort ill Ö&B och köpte det där, hittade även en vit lykta  för endast 199 kr. Har letat efter en fin lykta länge men alla har varit så jäddrans dyra, men denna blev kanon bra.



Jag med min rosa pyntade gran fast här utan glittret.


ett par söta ballerina skor.


en söt partysko.


Här är granen med glittret på.


Min hemmagjorda adventsljusstake.


Köpte 2 sådana här underbart rosa kuddar och en svart.


och till slut får nu se lyktan jag köpte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: