Skåningen

Träning, livet och resor.

då var julen över.

Kategori: vardag

jaha då var julen över, fick en hel del fint igår, bästa var nog ändå cd-skivan jag fick av David, eller det är en singel med massa olika remix på STAMP ON THE GROUND! haha jag dog men glad blev jag. Jag fick absolut inte spela den igår för han hatar låten.
Rund halv 12 kom Freed och hämtade mig hemma hos kusinerna så drog vi hem till mig och sedan ner till B2 i stan, satan vad det var mkt folk ute med tanke på att det var julafton. Vi tog det riktigt lugnt men det var ändå trevligt.
Freed sov hos mig så vi har slappat hela dagen, Kvant har oxå joinat oss, vi bakade scones och mös framför tvn med en massa filmer som gått idag.
Just nu sitter jag och kollar på Sällskapsresan 2, så jäkla go film.
Hela dagn har vi smsat med dom andra brudarna om vad vi ska göra ikväll.
Efter många om och men så beslöt vi oss för at skita i Jäger och gå på Stensson bara.
Så det blir nog najs.

Nä nu ska jag se vidare på Sällskapsresan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: