Skåningen

Träning, livet och resor.

äntligen helg och VINST!

Kategori: vardag

så jäkla skönt att få en vinst, igår kväll var vi i Jönköping och spelade mot Hallby. Vi spelade som krattor men lyckades ändå draifrån lite och vinna.
Hade vi spelat på topp hade vi vunnit med 20 bollar. Vi hade sjukt många stolpskott och skott mitt på målvakten.
Men skitsamma vi vann ju.

Galet att det är helg igen, jag var ju precis i Norrköping känns det som. usch tiden bara springer iväg.
Tjejerna vill ha vin kväll idag och dom verkar sugna på att gå ut, jag är riktigt trött efter matchen igår + att jag typ försov mig i morse. Hade larm och allt på, men ni vet väl säkert själv hur det är när man är mega trött och trycker av larmet för att man ska gå upp, men bara vila huvudet någon sekund till. TJENA säger jag bara, jag vakande 07.25 och jag börjar 08.00 i Höör, det är ändå 2,5 mil dit. Men jag hann.
Så jag får se hur det blir för min del ikväll. Vin eller inte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: