Skåningen

Träning, livet och resor.

3e advent

Kategori: vardag

vi vann med 35-22 igår och vi ligger nu på 3e plats igen, vilket betyder kvalplats. Nu jäklar gäller det att hålla i och fortsätta vinna.
Vi hade julfest eller vad man ska säga med jobbet igårkväll, först träffades vi på jobbet och drack glögg och annat gott för dom som ville de.
Sedan stack vi till T9 och käkade, himla gott men såå mätt jag blev.
Tjejerna hemma i Eslöv ringde och lockade med mig på fest, Ems hängde med mig till Eslöv där vi förfestade sedan drog vi in till Lund och va på Herkules. Himla trevligt får jag säga.
Tack för igår.

Vi kom hem till Eslöv halv 5 imorse så jag är lite trött men jag har legat på soffan hela dagen och kollat på Run´s house hela dagen. Älskar den familjen, sjukt sköna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: