Skåningen

Träning, livet och resor.

1 december..

Kategori: vardag

galet vad tiden går fort! Tänk att det redan är 1 december....
Hösten har gått sjukt snabbt, snabbare än vanligt tycker jag.
Känns ju som att vi precis var i Grekland lixom... ?
Imorse så började ju även julklaendern, sjävklart så kollade jag precis innan jag stack till jobbet. Super söt ju. Julkalendern måste man ju nästan tiita på, iaf följa den halvt, det är ju inte så att jag går upp kvart över 7 imorgon bitti och kollar när jag är ledig och om jag inte hinner se det på kvällen så vad fan gör det lixom? Men när jag kan så kommer jag kolla.

Imorgon är jag ju då ledig, ska bli sjukt skönt att få sova ut efter helgens bravader, känns inte som om jag har hunnit sova ikapp mina tappade timmar.
Jag är även sjukt sugen på att åka in till Lund imorgon för att se vad Rusta har att erbjuda, ska ju ha en julgran i år tänkte jag. Och jag vet ju att det finns rosa julgranar där och jag som älskar rosa är ju sugen på en sådan. Men vi får se hur jag gör. Kanske köper en grön och sedan massa rosa julpynt till den..
Hur tycker ni att jag ska göra??


Kommentarer


Kommentera inlägget här: