Skåningen

Träning, livet och resor.

vad är felet??

Kategori: vardag

fy fan vad kasst jag mår..
börjar fundera på om jag kanske har fått svininfluensan?
NEEEJ det kan ju inte hända mig!!! Eller hur... ???
Somande på soffan för en stund sedan, blev väckt av mobilen, mamma som ringde.
Hon och pappa hade varit iväg idag och kollat möbler, dom hade hittat en soffa till mig :)
Ska följa med på onsdag och kolla på den, hoppas verkligen att jag gillar den.
Jag har inte precis samma smak som dom, men man vet ju aldrig.
Ska bli så skönt att få göra iordning i vardagsrummet, det är alldeles för kasst nu, för kallt och för lite möbler, ingen mysfaktor alls.
Men jag får börja med en soffa som grund och bygga utefter den sedan.




typ något i denna stilen, fast ändå inte.. jag vet vad jag vill ha när jag ser de.

Nu ska jag nog sova, blää hatar att vara sjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: