Skåningen

Träning, livet och resor.

snorunge är vad man är..

Kategori: vardag

man borde vara mer tacksam än man vad man egentligen är.
varför har man så kort stubin (iaf jag) när det gäller ens föräldrar.
dom vill ju bara en väl alltid men istället så snäser man av dom allt för ofta.
Hur tacksam borde jag inte vara över mitt liv?
Allt jag fått och får?
Fan så bra man har det!
Ska sluta upp att vara en jävla snorunge.. Växa upp och vara dom evigt tacksama för mitt liv.
SÅ JÄVLA BRA JAG HAR DET!
TACK MAMMA OCH PAPPA!


Ola har idag formaterat hela min data, fast han sparade alla bilder och min musik,
Men jag insåg precis att alla mina "favoriter" är borta, hade en hel lista med bloggar jag läser varje dag som nu när borta.. suck, får jag börja leta efter dom igen.


Tänkte väl hoppa ner i sängen nu snart, är inte så trött, men det är tyvärr måndag imorgon och det innebär jobb.
Fast jag har ju Danmark att se framemot på lördag, ska bli så skoj att träffa alla killarna igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: