Skåningen

Träning, livet och resor.

sista timmarna på semestern..

Kategori: vardag

jaha då får man väl lägga sig snart, imorgon är man tillbaka i det verkliga livet med jobb och träning.
Har hört att det blir coopers test imorgon men med min jävla hosta så blir det ingen träning.
Igår bjöd Jannike och Mark hem på fest, super trevligt, sedan drog Emma, Lisa, Linn, Johan och jag till Åhus för att festa.
jag gick hem tidigare eftersom min hosta tog kål på mig.

Har varit hemma hos mamma och pappa en stund ikväll, fick käk ochh matlåda till imorgon.
Fick även en jävkla massa hostmediciner som jag ska proppa i mig nu snart.

Sov gott mina vänner.


jag vill tillbaka...

Kommentarer

  • nicki säger:

    hoppas du hade KUL på festen.. själv hade jag inte velat gå ... hahah ;)

    2009-08-05 | 15:53:09

Kommentera inlägget här: