Skåningen

Träning, livet och resor.

rensat ut..

Kategori: vardag

fasiken så skönt det känns nu efter att jag har rensat ut.
Allt från garderobben som jag verkligen aldrig använder har jag kasstat ut, har lagt allt i ordning och så vidare.
Nu känns det kanon bra.

Ska snart hem till mamma och pappa för att få lite kvällsmat, det tackar man aldig nej till.

Va nyss nere en vända hos Kvant i glass kiosken och snackade lite skit, hon hade tråkigt och snäll vän som jag är så stack jag ner. Tar mig cirka 45 sek att gå dit. Så det orkar man lätt.

Köpte en vägg klocka för ett tag sen som jag ska sätta upp i vardagsrummet, men siffrorna ska mätas ut och klistars upp så jag vet inte riktigt om jag ska ta på mig att göra det själv eller om jag ska invänta pappas hjälp. ??


visst är dom lika? hahaha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: