Skåningen

Träning, livet och resor.

nolife.se ???

Kategori: vardag

jag är helt jävla död i kroppen. Men vi vann alla 4a matcher, jäkligt bra jobbat av oss, ser bra ut, laget känns bra och jag tror vi kan bli farliga i höst.
Jag gjorde premiär som linje och 3a bakåt tillsammans med Emma.
Måste väl få skryta lite?
Gjorde 8a mål i andra matchen, det var ett bra tag sen jag lyckades näta 8 mål och som linje, rätt nöjd med den matchen.
Helgen har varit skoj men jobbig.
Boda Borg igår var riktigt skoj, det är nästan som Fångarna på fortet man springer runt i massa olika rum och försöker lösa alla möjliga uppgifter och så ska man samla stämplar.
Mitt lag bestod av Victor, Micha, Måns och jag då. Vi hade sjukt skoj men vi kom sist. Vi vann iaf spurt priset,löste första rummet snabbast och fick varsin solskärm, nice.
Vårt kommande schema är crazy.
Bara denna veckan ser ut som på följande

Måndag: egen löpning 30- 40 min
Tisdag: träning med laget
Onsdag: styrketräning själva
Torsdag: träning med laget
Fredag: match mot LUGI (elitserielaget)
Lördag: 2 timmars träning
Söndag: VILA!!!!!!!!

Ja som ni ser, fullt upp.. Sen ser det typ ut sådär fram till serien startar 4 oktober.. weeeeeeeeeeeeeei.....


Kommentarer

  • Kakan säger:

    Wow imponerande med 8 mål :D

    2009-08-09 | 22:47:35
  • mh säger:

    nu är det slut på ölen cillidill ;)

    2009-08-10 | 16:32:20
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: