Skåningen

Träning, livet och resor.

mycket trevligt..

Kategori: vardag

Vi hade tur med vädret igår, det sprack upp och inte en droppen regn på hela kvällen.
Det var väl en 40 pers där igår så det blev bra drag.
Vi shakade loss och hade trevligt.
Tack för igår Macke och Anna.
Idag är jag rätt seg.
Men jag förstår inte hur min kropp fungera, för igår, var jag vääääääääldigt lugn drack inte så mycket alls och idag är jag seg, när jag dricker mycket alkohol och knappt mins en kväll så brukar jag må toppen dagen efter.. ??
Det är lixom helt tvärtom i min kropp.
Skumt..

Undrar om det blir Grappa lunch idag, skickade nyss iväg sms till Kvant. Det var längesen vi hade en söndags-bakis-lunch på Grappa.
Hade varit trevligt.

Ohh jag måste hinna åka iväg och köpa nya digitalkamera i veckan också,


Kanske något i den här stilen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: