Skåningen

Träning, livet och resor.

ledig onssdag.

Kategori: vardag

älskar mina lediga onsdagar.
Jag MÅSTE verkligen ta tag i städningen idag, rensa ut saker ur garderoben så det blir gjort.

I måndags fick jag tummarna ur .... och beställde nytt bredband. Sa upp mitt som jag har från Telia för cirka 3 månader sedan för att Comhem passar mig bättre, så imorgon eller på fredag anländer det.
Ska bli skönt att slippa ha alla sladdar liggandes i vardagsrummet som dom gör just nu.

Ska även ringa och försöka få en klipp och färg tid, för der är dax för det igen!

Gårdagns intervaller va INTE okej!
15-15 i 15 min, efter varje löpning på 15 sekunder skulle vi ner och göra 2 armhävningar.
Måns blev sur på oss för att vi inte körde HUNDRA så omgång 2 strök han armhävningarna men vi sprang 100 %.. döööööh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: