Skåningen

Träning, livet och resor.

himla skoj

Kategori: vardag

gårdagen var kanon skoj!
Det började lite knepigt så jag fick följa med Trudi in på Tivoli där hon, Daniel och jag drack öl, fick döda tiden där.
20.20 tog jag tåget till Helsingör där Andreas mötte mig.
Sedan gick vi till en bar och och dom andra joinade oss under kvällen.
Grabbarna bjöd på mig hela kvällen, stod aldrig utan tomt glas utan snarare 2 hela tiden.
Kris körde solo uppträdande på en av barerna där han sjöng till Michel Jacksson riktigt grym.
Och fy fan så fint han bodde.
Vi avslutade kvällen på ett disco, va hemma runt halv 5 imorse, då hade jag varit vaken 22 timmar. suck. är riktigt trött nu och ska plumsa ner i sängen strax.



Rune, Kris, Jag, Nils och Andreas.
David och Casper var också med ute igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: