Skåningen

Träning, livet och resor.

går som en 80åring

Kategori: vardag

igår fick jag ont i högre nedre sidan av ryggen, idag gjorde det AS ONT när jag vakande.
Jag lovar er att jag har gått framåt krökt med hela ryggen som en 80 åring och har knappt kunnat ta mig framåt.
AS ONT!
Ringde Måns så han tog sig en "titt" på mig innan tjejerna började träna, kan lova er att han hittade rätt jävla punkt, för fy f*n så ont det gjorde, började gråta av smärta.
Åkte hem till mamma och pappa för att käka lite, sen la jag mig på spikmattan och somnade.
När jag vakande så hade jag inte lika ont i ryggen längre.
Hoppas smärtan går över helt snart, för jag känner mig rätt osexig när jag går.
Imorgon är jag ledig och då ska vi åka och kolla möbler åt mig, skoj skoj..

Nu blir dt ttända ljus, te och film.
myyyyyigt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: