Skåningen

Träning, livet och resor.

dax att sätta fart?

Kategori: vardag

underbart med sovmorgon, men jag sov bara fram till 10 så det var inte någon mega sovamorgon.
Känns som att jag har en massa saker att fixa idag innan jag åker in till Lund för att lira.
Macke och Anna ska ha avskedsfest imorgon, dom ska iväg på äventyr, Macke ska resa och Anna ska plugga.
Så jag måste ner till systemet och köpa varsin vinflaska åt dom och sedan lite cider till mig.
Sen måste jag handla något som jag kan grilla där imorgon också, funderar på att köpa kyckling som jag tänkte marinera i någon god marinad.
HInner ju inte göra detta imorgon eftersom vi har träning mellan 10 och 12 i Höör...

Sen så skulle jag behöva fixa något jag kan käka innan matchen, plus att jag har lite annat att handla...  =)

Kanske dax att röra på fläsket nu? =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: