Skåningen

Träning, livet och resor.

8 dagar i sträck!

Kategori: vardag

efter vårat tränings pass på lördag så har jag tränat 8 dagar i sträck!
NÄR FAN HÄNDE DET MIG SIST?
När jag var 16 år kanske?
Galet! Men det känns bra i kroppen och knoppen.
Jag fick  "fritt" helgen då vi ska ha reuinon fest med, danskarna, norskarna och alla vi brudar.
Super skoj, men jag måste träna när jag är där, men det är det värt kan jag lova er.
Några av grabbarna är ju aktiva inom sport dom med så några hänger på har dom sagt.

Är ledig imorgon, sååååå skönt, ska sova ut, sen får jag se vad jag gör.
Vi har ju match imorgon i Lund 18.00 så jag får se vad jag hittar på under dagen..

från Skånskan idag.. hahaha.. Jag spelade ändå lite mera än vad hon uttalar sig om och det var inte på en kvart, men men! ;)

Mest minnesvärt från turneringen uppe i Sävsjö var annars att Cecilia Dobak satte åtta mål på en kvart (!) i matchen mot Partille.
- Helt sjukt, hon har varit sjuk i två veckor och spelade knappt någonting förutom det, konstaterar Birthe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: