Skåningen

Träning, livet och resor.

vi é fan inte kloka!

Kategori: vardag

gårdagen skulle ju bli lugn och mysig.
Det började med att Hanna hämtade upp mig och Sanna, vi åkte ner till stan och gick in på Hemmakväll för att hyra film.
Hyrde en film, tror den hetter My Sassy Girl, inget bra alls så vi pratade nästan igenom hela filmen istället.
Runt klockan 21.00 var filmen slut och där satt vi som små frågetecken.
Jaha vad ska vi göra nu då?
Klockan är nio och det är fredag..
Så vi drog ner till Grappa, beställde in en flaska vin som vi delade på (fast vi egentligen bara skulle dricka lätt öl)
Sen kom det mer och mer folk och vi gjorde sällskap med Jörgen,Karin, Carro och Peppar.
Sen var den kvällen körd, Jörgen besällde in Jägermasiter och sen blev det shots och öl och en flask vin till.
ja ni kan nog läsa mellan raderna själva, än en kväll som vi inte va nyktra.....
Ikväll är det dax igen, då blir det Jägers, puhh, tänkte sova en stund nu så jag verkligen orkar med.
Det finns en chans att festa imorgon också, Super Sunday på B2. Vi får se det är ju jobb på måndag.

dagen har spenderats hemma hos Familjen Mårtensson, Anjé, Sanna, Hanna och jag. Mysit
Min röst är på bättringsväg, inte helt okej än men efter kvällen blir det nog värre.
Igår kunde jag knappt prata asså. sjukt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: