Skåningen

Träning, livet och resor.

vart är rösten?

Kategori: vardag

oj oj oj min röst är puts väck!
Jag hade kokande feber på förfesten igår, men vad gör det? jag va lika glad för de.. =)
Nä de var tungt att festa med feber och nysningar stup i kvarten och en täppt näsa.
Jag har en teori om att min feber som jag hade har satt sig på stämbanden eller nåt, för jag mår bättre idag men rösten är borta. Hellre hes än har feber.

Stensson igår var sjukt skoj, riktigt mycket folk och Ilir spelade sjutk bra musik.
Tycker vi om.
Ikväll blir det ingen alkohol kan jag lova, kanske blir mys med tjejerna.
Men imorgon ska vi på flaskan igen, fi fan.


nä nu ska jag nog sova, är helt död. Har suttit på Grappas uteserving från kl 13.00 idag till nu halv 5. Sjukt skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: