Skåningen

Träning, livet och resor.

tröttheten själv.

Kategori: vardag

är så grymt trött nu, och vad har jag gjort idag? ABSOLUT inget! hur kan man då vara så trött? okej jag har väl något slags virus i kroppen men ändå, hoppas jag mår bra imorgon så att jag orkar jobba. Har ju dock inget jobbigt jobb, är schemalagd på badet imorgon och det innebär i princip att sitta och titta så ingen druknar.

Jag längtar efter den riktiga värmen och grönskan.
Längtar till Kroatien med laget men framförallt längtar jag till Ios OTROLIGT mycket.
Hörde att tjejerna skulle ta en fika på Fräcka fröken idag, det lär väl bli Ios snack, synd jag inte kan vara där med dom.
Saknar dom så.


Jag gillar våra toffsar i håret...

Kommentarer

  • mh säger:

    och imorgon ska jag gå ut, tänk om du kunde följt med fan va kul det hade varit! saknar dig.

    2009-04-09 | 16:15:21
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: