Skåningen

Träning, livet och resor.

sötaste på länge..

Kategori: vardag

hade fått post eftersändt hem till mamma och pappa igår, men jag orkade verkligen inte öppna det.
Så jag tog tag i det idag när jag kom hem efter våran "dödar" träning.. Helt slut.
Posten jag fått var från SOLID försäkringar i Norrköping.
Jag vänder på kuvertet och ser att det står något i bläck..  (?)
Börjar läsa och så här står det.

Saknar dig min vän !
Inte långt kvar till IOS nu  =)
Hoppas dock du kommer upp till kära Norrpan innan det !
♥ pussar & kramar ifrån CC

P.S Tar hand om din post på bästa sätt, =) hahaha D.S



asså är det bara inte för kärt?
Jag blev så himla glad, tack älskade vän du gjorde min dag.

Kommentarer

  • Kakan säger:

    va gulligt =)

    2009-04-27 | 22:19:40
  • jeffe säger:

    sött :D

    2009-04-27 | 23:08:11
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • Cc säger:

    <3

    2009-04-27 | 23:11:36

Kommentera inlägget här: