Skåningen

Träning, livet och resor.

sooooooool

Kategori: vardag

bedövningen i munnen släppte runt 12.00 i förmiddags, det var jäkligt irriterande men men.
Har legat ute i trädgården och glassat i solen hela dagen, fan man har ju fått en del färg, det gillar vi.

Vad har jag att göra innan vi drar?
Åka till lägenheten och hämta hårfön och cd-skivor.
Duscha
Raka mig
Fixa håret.
PACKA!

Men jag har typ 2 ½ timme på mig så det ska väl lösa sig.
För er som inte vet vad som är på G så ska vi, (Sanna, Steffie, Hanna och jag) ikväll åka till Stockholm för att sova hos Carro & Peppar.
Sedan har vi en heldag i Stockholm imorgon innan vi beger oss till båten som ska ta oss fram och tillbaka Sthlm-Åbo (Finland). Det är en singelkryssning vi ska på, mest för skojs skull för att göra något annorlunda, kanske hitta kärleken (Knappast) och för att våran vän Carro är projektledare för detta evengemang.


Här är lite av det vi kommer vara med om...
♥ Middagsbuffé
♥ Filmvisning av Last Chance Harvey
♥ Speeddating
♥ Dansgolv med DJ från Star FM
♥ Johan Becker
♥ Skönhetssalong
♥ Frisörer som stylar
♥ Makeupartister som sminkar
♥ Ansiktsbehandling
♥ Vinprovning
♥ Yoga
♥ Kareoke
♥ Välfylld goodiebag
♥ OCH över 600 SINGLAR!!

Fattar ni så skoj och galet sjukt detta kommer bli?

Kommentarer

  • kakan säger:

    Du är för kräsen för att hitta kärleken ;)använd skydd på krysssningen hahhah

    2009-04-23 | 21:00:49

Kommentera inlägget här: