Skåningen

Träning, livet och resor.

nyvaken..

Kategori: vardag

igår blev det fotboll för hela slanten (typ)
Sanna, Freed, Kvant, Steffi och jag var på EBKs hemma premiär i div 3..
VI gick mest dit för att kunna bli lite lulliga, hade kaffegök, vin, cider och öl med oss.
Himla trevligt.
Efter matchen stack vi hem till mig och drack lite till sedan gjorde vi stan.
men som tur var så mådde jag inte så bra igår, var helt sliten och seg så jag drack inte så mycket ute.
Skulle ju även köra bil hal 10 imorse.
har nämligen varit på Ungdomsavslutningen från 10.00- 14.00 i Höör idag.
Så fort jag kom hem dunsade jag ner i sängen och har nyss vaknat efter 2 timmars sömn.
Får väl ta och hoppa in i duschen nu snart, för vi ska ha lagfest ikväll tillsammans med herrarna.
Ska vara där kl 18.00!!! Det är om 1 ½ timme, shiiiit!
Och jag vet inte ens när tågen till Höör går.


måste duscha nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: