Skåningen

Träning, livet och resor.

hemma idag.

Kategori: vardag

jag åkte iväg till jobbet runt halv 8 imorse, hade sjukt ont i halsen då men gav mig fan på att jobba ändå.
Men jag mådde inget vidare bra alls på jobbet, så jag stod ut i några timmar och runt 11.30 åkte jag hem igen.
Det var år och dar sedan jag åkte hem från ett jobb, men idag behövde jag de, är inte GALET mycket sjuk, men hängig, febrig, ont i halsen, ont överallt och bara mådde kass.
Har legat på soffan sen det att jag kom hem och sitter nu här och bloggar, mår lite bättre nu.
Lär väl bli att jag åker och jobbar imorgon igen.

Solen skiner utanför rummet, hade vatt gött att gå ut, men jag har ingen energi.

Kommentarer

  • Karin säger:

    åkte du hem till mamma eller lägenheten ;) dags att flytta in snart kompis!

    2009-04-06 | 15:13:02

Kommentera inlägget här: