Skåningen

Träning, livet och resor.

först in!

Kategori: vardag

måste ju berätta att vi, Sanna, Hanna, Steffi och jag var ALLRA ALLRA först in på lilla dansgolvet igår, vi ägade fett.
Ett tu tre så hittade Steffi en jäkla massa pengar på dansgolvet, hon och jag SPRANG till barnen och där hon köpte shots till oss 4a.
haha stackars sate som tappade sina pengar, tror det ar 140 kr eller nåt, sjukt skoj hade vi för dom ialla fall.

Nu precis har Iccan, Neo och Emil vairt här, Neo har haft full show med att kasta bollar åt Buddy.
Buddy är ju rätt så stor så Neo hade en hel del respekt för honom.
men det va skoj att få träffa honom igen, sist jag träffade Neo var när jag precis hade flyttat hem till Eslöv igen.


och vet ni vad vi ska göra?
Sanna, Hanna, Steffi och jag.
vi ska åka på SINGEL KRYSSNING!
Jag dööör, så skoj det ska bli.
Den 24 april åker vi upp till Sthlm för att delta i Spray Dates singel kryssning, det är närmre 600 pers som har anmält sig.. Ni kan nog själv tänka er hur detta kommer sluta!
Speed dating och massa skoj.
Tänk om vi hittar våra drömmars män där.
http://singel.spraydate.se/



Gammal bild på Neo.

Kommentarer

  • Carro säger:

    Tycker dock du kan berätta vem det är som fixar dit er och jobbar där :) PUSS och du anar inte vad jag längtar tills ni kommer!

    2009-04-14 | 11:35:50
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/riexkandis/

Kommentera inlägget här: