Skåningen

Träning, livet och resor.

en vecka utan sprit?!?!?!

Kategori: vardag

det har nyss varit kryings möte på Grappa.
Vi kom inte fram till så mycket mer än att vi ska åka imorgon kväll, så fort Hanna slutar jobarsså börjar våran vansinnes färd till Stockholm.
Fick höra av brorsan, Hanna och Freed att man inte ska dricka sprit på en vecka när man dragit ut tänder ?
HA HA HA säger jag bara, jag börjar klunka på fredag 18.00 och sedan även lördag i Norrköping.
Snälla Iccan verkar låna ut sin lägenhet till oss lördag natt så vi har någonstans att sova. PERFEKT!

Jag börjar bli lite nervös inför mitt tandläkarbesök imrogon bitti 07.45, ingen sovmorgon här inte på min lediga dag och allt.
Men jag hoppas det blir sol imorgon så jag kan ligga i trädgården och glassa med tandvärk hela dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: