Skåningen

Träning, livet och resor.

vad F.A.N har jag gjort?

Kategori: vardag

jag är fan dum! Vad har jag gjort? Hur tänkte jag?
Grät i cirka en timmes tid från det att pappa och jag körde ifrån Norrköping i morse. Tårarna bra rann och smärtan i bröstet gjorde så ont. FAAAAAAAAAAAN!
När vi körde in igenom Eslöv för bara en liten stund sedan så kom klumpen i halsen tillbaka, gårten kom nästan men jag höll den inne. Jag ska bo i denna hålla nu, fan, hur tänkte jag?
Jag hoppas verkligen säsongen och handbollen blir rolig för sen kommer jag FLYTTA tillbaka.
Hade jag fått ett erbjudande nu om att flytta upp så tror jag nog jag gjort de om vi inte köpt en lägenhet.
RÅTTA! Får väl ge det en chans men de känns verkligen inte bra nånstans.
Sista farvälet med tjejerna på träningen igår var RIKTIGT jobbigt.
Nu sitter jag och gåter igen, kommer bli en jobbig börja i Skåne, kommer inte må så bra tror jag.


Jag älskar er alla så extremt mycket! Ni betyder mest! Det är ni som gör att jag flyttar tillbaka i vår! ♥
Hosse, Lovan, Cc, Hannis, Kakan. Ewe, Jeffe, Nicki, Iccan och Thea.


Hjärtesorg...

Kommentarer

  • kw säger:

    Norrköping finns kvar här och väntar på dig. Ge det en chans och tänk positiv annars kommer du aldrig palla med. Det kommer bli bra. pusss din kaka

    2008-09-30 | 18:12:04
    Bloggadress: http://vivalakoorin.blogg.se/
  • Cc säger:

    vi kommer snart och hälsar på :)

    7 månader gå snabbt, så håller med kakan:

    tänk positivt! vi finns kvar här och väntar på dig!

    <3

    2008-09-30 | 21:21:50
  • mh säger:

    i'll be right here waiting for you. (; <3

    2008-09-30 | 21:51:10
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/
  • tw säger:

    <3

    2008-09-30 | 21:58:19
  • nicoline säger:

    lilla hjärtat, kommer sakna dig massor men vi vet ju vad vi har framför oss när du kommer tilbaka .. en hel sommar med ios och massor annat skoj :) LOVE

    2008-10-01 | 17:26:13
  • Anonym säger:

    lilla hjärtat, kommer sakna dig massor men vi vet ju vad vi har framför oss när du kommer tilbaka .. en hel sommar med ios och massor annat skoj :) LOVE

    2008-10-01 | 17:26:32
  • nicoline säger:

    lilla hjärtat, kommer sakna dig massor men vi vet ju vad vi har framför oss när du kommer tilbaka .. en hel sommar med ios och massor annat skoj :) LOVE

    2008-10-01 | 17:26:44
  • Hannis säger:

    Säger som karin, vi kommer alltid finnas där, kör nu på och kom tillbax som den lilla pingla du sa du skulle bli, träna träna sola sola! Ikväll gäller de för oss, håll tummarna! Kramar Hannus

    2008-10-02 | 09:58:38
    Bloggadress: http://nussesinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: