Skåningen

Träning, livet och resor.

tusen tack..

Kategori: vardag

jaha gårdagen i ord? Gick ner på stan och mötte upp Paul och CC, fick 140 kr att spendera upp på systemet. Sedan fick jag 2 kuvert. Det första var typ en inbjudan och när jag läst den så gick CC och Paul.. Tack?
I brev 2 stod det en massa upprag s om jag skulle utföra.
Ta med mig saker, ta foto på folk, bla jag och en rullator, 5 hockey kilalr och jag på samma bild, jag filmades framför en orkester då jag dansade m.m .Halv 8 stod jag på söder tull som dom sagt åt mig. Telefonen ringde och jag fick order om att ta buss 113 mot Navestad.
Hemma hos Jeffe var alla tjejerna och Paul samlade, dey bjöds på taccos och drickan flöddade.
jag fick en Batman t-shirt som jag hade på mig hela kvällen och även en klippbok med massa bilder av in tid i Norrköping. SUIPER FINT!! tack tack.
Sen mins ja inget mera....!
Full.. JAVISST!!

nu ska Iccan och jag se på film, ska sova här i natt eftersom min lägenhet är tömd.

bilder kommer......

Kommentarer

  • mh säger:

    du är bäst vännen :) <3

    2008-09-29 | 22:16:24
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Gud vad fint dom gjort för dig. Du kommer garanterat komma tillbaka till Norpan :)

    2008-09-29 | 23:32:16
    Bloggadress: http://steffigalbe.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Gud vad fint dom gjort för dig. Du kommer garanterat komma tillbaka till Norpan :)

    2008-09-29 | 23:32:19
    Bloggadress: http://steffigalbe.blogg.se/
  • lovan säger:

    Tack för en riktigt kul kväll, hörde hur den slutade för dig... haha :D Hemma hos jeffe blixtrade kameran hela kvällen, över 200 bilder! Du ska ha varenda bild, DET LOVAR JAG DIG :)

    Kommer verkligen sakna dig hjärtat.

    Du är underbar :) <3

    2008-09-30 | 10:10:10
    Bloggadress: http://lovisanilsson.blogg.se/
  • Mickis säger:

    Hej tjejen!! Förlåt att jag inte hört av mig, det har helt enkelt varit fullt upp!! Hoppas du får det bra i skåneland o självklart kommer vi att hälsa på!! Kommer sakna dig cilla-bus! <3



    KRAAAAAAAAM

    2008-09-30 | 15:03:24

Kommentera inlägget här: