Skåningen

Träning, livet och resor.

tårarna tar aldrig slut.

Kategori: vardag

har gråtit så otroligt mycket dom senaste dagarna?
Har jag gjort rätt?
Jag hoppas verkligen det, jag ger det en chans iallafall, sen får vi se till våren.
mamma Wetell sa, separationsångest? JA de har jag verkligen!
Idag sa jag upp mig från jobbet, 3 veckor återstår.
Imorgon skickar jag in uppsägningen av lägenheten.
Det känns overkligt.
Karin har lovat att göra sin hotelpraktik på Stensson i Eslöv och bo hos mig i 7 veckor.


Ja vad ska man säga? På tisdag har jag bott i Norrköping i 2 år. Den 9 september 2006 steg jag av tåget på resecentrum med en stor väska och kände mig vilsen. Dessa 2 åren har varit guldvärda för mig och det är tack vare er alla.
Skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst för att visa min kärlek till er..
Tack ♥

Kommentarer

  • mh säger:

    bästa bästa bästa du ! <3

    2008-09-04 | 15:39:19
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/
  • Maria säger:

    jag som precis blivit jätteglad för att jag fått höra att vi ska möta Norrköping i en träningsmatch..

    men hoppas att du får det bra därnere, är det Teamet som gäller eller?

    2008-09-04 | 20:21:30
    Bloggadress: http://nonebullshit.blogg.se/
  • dickeeeeeeen säger:

    kommer du på träningsmatch mot norrköping ska jag vara med på matchen, målvakt eller nått. ont ska du få ;)

    2008-09-04 | 20:31:11
    Bloggadress: http://dickeen.blogg.se/
  • Maria säger:

    Okej. Ja, det hade varit skoj att spela mot varnadra. Men H65, då möts vi ju i serien den 7 december. Faan va gött då!

    Ja, jag har kommit till rätta här i Götet nu. :)

    2008-09-04 | 21:27:47
    Bloggadress: http://nonebullshit.blogg.se/
  • nicoline säger:

    jag älskar dig

    2008-09-04 | 21:52:30
  • Maria (okej då Musen) säger:

    Hej!Hoppas att det kommer kännas bra hemma i Eslöv nu. Måste vara hur jobbigt som helst att slitas mellan 2 städer. Men det är ju Sverige och lätt att åka fram och tillbaka. Det har varit ett nöje att lära känna dig, hoppas att vi ändå kommer ses då och då som nu! Lycka till med nya laget!puss och kram

    2008-09-15 | 11:58:03

Kommentera inlägget här: