Skåningen

Träning, livet och resor.

fika mys

Kategori: vardag

Glömt bort att berätta vem jag var och fikade med i tisdags.
Josse!! Himla skoj. Jaha tänker ni då. Vem är Josse? Det är en kompis från Eslöv som jag tyvärr inte träffar allt för ofta längre. För när jag var au pair i Oslo så behövde min famliljs kompisar en au pair och då fick jag dit Josse. Men jag flyttade hem och Josse bodde kvar. Sen träffade hon sin pojkvän och flyttade med honom till Hallsberg.
Nu pluggar hon i Linköping och bor där med sin kille.
Och i tisdags var hon här och gjorde något med sin klass så då passade vi på att träffas. Super skoj!!

Idag blev det en fika med Fia på stan. Alltid lika trevligt det med. Hon letade efter en skjorta och jag köpte födelsdags presenter till min lilla favvorit Neo som snart fyller 3 år.

imorgon blir det en tripp till Karlstad för att spela min första seriematch med H65, Frejd, Emma och förhoppningsvis Ylva följer med mig. TACK

packa nu? bläää..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: