Skåningen

Träning, livet och resor.

vinst med ändå inte..

Kategori: vardag

Steg upp 6 i morse, sjukt trött, första halvlek var inget vidare, vi hade redan förlorat.
Tog ett snack i halvlek efter det då jäklar. Vilken vändning, vi tog igen mål efter mål och Hisningens huvud sjönk mer och mer. Till slut blev det 20-20. En seger för oss och förlust för dom vill jag lova.
Dom stor satsar verkligen för att ta sig upp i elitserien och ska ligga 4a idär om 4 år. Dom kör järnet.
Men vi spelade sjukt bra i andra.. GÖTT!

Folket verkar va sugna på fest ikväll, men jag tror jag kör.
Nästa helg verkar bli ett fylleslag så de känns så jävla onödigt att dricka sig full idag då. Plus att jag inte orkar tänka på hur jag ska ta mig hem i natt.
Nä bättre att köra.. Eller?

Kommentarer

  • mh säger:

    tjejer.. jag tar det lugnt ikväll.

    2008-10-12 | 11:44:27

Kommentera inlägget här: