Skåningen

Träning, livet och resor.

vad har jag att vänta?

Kategori: vardag

Satt hemma hos Fanny igår kväll tillsammans med Kvant, Freed, Hanna, Caster, Emil, Johan, Eddie och 2 till..
Henns lägenhet var super mysig, vill inget annat än att få klart min så jag kan flytta in..
Dom som var hos Fanny igår fick för sig att dom ska komma och kolla på min match idag som är 15.00 i Höör, jätte kul tycker jag, älskar när det är mycket publik. Men sen fick dom stollarna för sig att "betta" om hur många mål jag kommer göra idag.. ?!
Ehh.. jag är ingen mål spruttare längre, jag är mer en djävul i försvar.( men de är dom som satasde pengar, INTE JAG! haha..)
Men jag har lovat dom att göra mitt bästa för att få in så många mål jag bara kan..

Efter matchen blir det en snabb dusch, sen hem till Jannike fort som fan, måste fixa allt som har med maskeraden att göra, för vi ska vara på Ellinge slott 18.30.
puhh, kommer bli stressigt.
Har en vag känsla av att det kommer bli en SJUK kväll.
Kameran ska med!

Kommentarer

  • kakan säger:

    hur blev kvällen då? en cillafylla?? ;D saknar dig alkohol är inte detsamma utan dig haha

    2008-10-19 | 20:02:47

Kommentera inlägget här: