Skåningen

Träning, livet och resor.

sliten.

Kategori: vardag

Vinst igår, sjukt härligt. Kom in efter cirka 15 min i första halvlek, stegade förbi och gjorde mål. Härlig start. Sen gick de väl inte som jag ville å domarna va sjukt kassa.
Blev jägers igår, de va skoj fast på förfesten så lyckades Jannike hitta min öma punkt, Norrköping! Kom en massa tårar men det var bara att bita ihopa. Jobbigt som fan...
Det blev bråk på Jägers när jag stod och dansade, fick mig en smäll på näsan men det känns som tur är inte idag. Jävla puckon. Varför ska folk slåss?
Sov hos Jannike och Mark inatt, hat slappar där hela dagen med dom och Lisa.

Funderar på att sova snart, de är ju jobb imorgon. Lisa ska jobba i kisoken med mig imorgon, sjukt nice.

Hoppas ni har haft en bra helg allesammans.. Är för seg för att skriva, ville bara ge er en rapport.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: