Skåningen

Träning, livet och resor.

seriepremiär

Kategori: vardag

vakande hyfsat tidigt idag, hade svårt att somna när jag kom hem igår för Buddy sov här och han ville komma in på mitt rum hela tiden. Stod och suckade och puttadepå dörren.
Men till slut somnade jag.
Har varit iväg med pappa en tur nu och kollat på tapeter, finns så galet mycket. Men jag tror jag har hittat det jag vill ha nu- Kommer bli fint..
Ska lägga mig i soffan en stund och slappa innan jag ska käka lunch, sedan tar jag bilen till samlingen i Höör.
Hoppas på vinst idag.
Kanske drar till Melbystrand ikväll med grabbarna för att sedan gå ut och festa i Halmstad. Aldrig fel med nya ställen.

Kommentarer

  • kakan säger:

    hej vännen hur va gårdagen hade ni kul i halmstad? blogga tack =)

    2008-10-05 | 19:28:40

Kommentera inlägget här: