Skåningen

Träning, livet och resor.

på väg att bli sjuk ?

Kategori: vardag

jag är helt ur banan, mår inget vidare alls. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk men tyvärr verkar det inte bättre.
Tränade på som vanligt idag ändå.
Sa till Viktor när vi sprang "så här mtcket som jag har sprungit med er här i Höör på en vecka har jag inte ens varit i närheten av att springa uppe i Norrköping på 2 år"
Tjejoooor jag kommer bli vältränad som fan.. -skratt-

Tränade flickor 97 idag med lisa, gick bra, dom kunde inte så värst mycket men tant Cilla kan de där med handbollsbarn efter 8år på sports camp.
Tjejerna i mitt lag sa " du är född ledare" .. de ni ;)

Är ledig imorgon, har en ledig dag varje vecka, man ska fan inte klaga, jobbar aldrig helger och arbetar mellan 8-16. KANON! Ska ner och kolla ut en sista tapet imorgon, hoppas verkligen jag hittar någon som faller mig i smak.

Kommentarer

  • dickeeeeeeen säger:

    Okey, härligt.. hur går det med sporten då?

    jo det är faktiskt bra här, bättre än jag trodde det skulle vara! helloween när är det den är?

    2008-10-07 | 21:58:25
    Bloggadress: http://dickeen.blogg.se/
  • karin säger:

    akta så du inte går in i väggen nu när du börjar träna hela träningar o så :D

    2008-10-07 | 22:25:34
  • mh säger:

    hahahahha. sen du stack har vi börjat köra 14 pass i veckan... MINST.

    2008-10-08 | 11:52:41
  • dickeeeeeeen säger:

    Jaaa så jäckliga bra tycker jag inte stan är, ful äckling o knark överallt.. men bor lite utanför i en barack inge fint det heller.. saknar all bekvämlighet där hemma faktiskr... vet inte om jag orkar vecko pendla heller

    2008-10-08 | 21:04:00
    Bloggadress: http://dickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: