Skåningen

Träning, livet och resor.

ny målare.

Kategori: vardag

va i Höör med Caster innan idag och kollade på hockey, va tvungen att få mig en dos hockey, de va längsen nu. Gillade det! Kallt som fan bara.
Festen igår?
Riktigt skoj, alla var utklädda,  god mat, dricka i mängder och dans.
Lina utsåg mig till att hålla i snappsvisor.. !? Kan ju bara snuskiga jäklar, försökte få igång hela salen i micen oxå. JÄVLA LINA asså! och det var mig hon letade upp när vi skulle börja dansa, jag skulle dra igång dansen tyckte hon.
En bartender som inte var bartender, han blandade SJUKA groggar.
Min kamera var ute på vift, fick panik men som tur var så jobbade Emelie (grappa), så hon letade igenom hela lokalen och till slut hittade hon den. TACK! Men fasiken så repig den blev, och kameran är ju ny! FUCK!
Jag+ kameror på fester är inget bra har jag märkt.
Jag var GRYNET igår, SJUKT BRA! ;)

Pappa har hittat en ny målare nu, vi va uppe i lägenheten idag, han kan nog vara klar innan denna månaden är slut trodde han. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!

Kommentarer

  • Cc säger:

    fast de någon i Batman kostym till dig älskling? ;)

    2008-10-19 | 23:24:58
  • karin säger:

    haha va skön du är CC :D

    2008-10-20 | 08:12:58
  • mh säger:

    CUUUUUUUUUUUUUTE ;)

    2008-10-20 | 17:35:33

Kommentera inlägget här: