Skåningen

Träning, livet och resor.

ni som vet...

Kategori: vardag

ni som vet hur jag kunde bli när jag hade hemlängtan till Eslöv uppe i Norrköping vet då hur jag är just nu.
Allt brast på träningen idag, det började med att benen var spagetti, sedan gick de inte som jag ville och då kom allt, på mig kommer frustrationen ut genom tårar som aldig tar slut.
Tankarna yr, varför varför? Vad gör jag här? Var flyttade jag? jag saknar alla!
Exakt samma tankar kommer upp nu fast det hela är omvänt.
suck. ska jag aldrig bli nöjd?
så jävla segt måste jag erkänna.

ska nog sova nu, hjärnan behöver paus!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    lille vän vi saknar dig med jätte mycket! men lova mig att ge det en chans :)

    2008-10-13 | 21:41:58
  • mh säger:

    vi saknar dig med hjärtat. men bit ihop dom sista månaderna. det är ju halloween snart, du vet. <3

    2008-10-14 | 17:47:01
  • nicki säger:

    HALLOWEEN CILLA, DÅ ÄR DET PARTY MED ALLA DINA FLICKOR IGEN! kisss

    2008-10-15 | 11:27:50

Kommentera inlägget här: