Skåningen

Träning, livet och resor.

helt okej..

Kategori: vardag

jobbade på förmiddagen idag, det gick bra, riktigt slappt jobb. Kommer nog bli bra.
Fick även "min" bil, eller just nu kör jag en Toyota Yaris för Polon jag ska få ska in på lagning för de är ngt med avgasröret. Men så jävla skönt med egen bil. Det gillar vi.
Va nere på stan och fikade med Kvant å Freed, känns som om jag bara är å hälsar på. Dom tycker jag är galen som dom själv uttryckte sig.

Ska åka å kolla på lägenheten vid 6 tiden idag, spännande. Sen blir det att åka och kolla på färg och dyl. imorgon. Så jävla najs att bestämma ALLT själv från grund och botten.
Sen mina kära töser, så är ni VÄLKOMNA till ESLÖV!!!! hihi.. Ser redan framemot erat besök.

Jag lever i en kartong känns det som, ALLA saker är nerpackade och jag hittar typ inget. jobbigt. Men det känns onödigt att packa upp allt här hemma när det ändå ska packas upp i lägenheten sen.


Exakt en sådan här kör jag runt i just nu... grr...

Kommentarer

  • nicoline säger:

    du kan räkna med att jag kommer baby =)

    2008-10-01 | 17:23:18
  • nicoline säger:

    du kan räkna med att ja kommer baby =)

    2008-10-01 | 17:27:38
  • mh säger:

    count me in :)

    2008-10-02 | 15:42:34
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: