Skåningen

Träning, livet och resor.

derby, Eslöv -Lugi

Kategori: vardag

jobb,träning, genomgång av helgens match sen snabbt in i duschen, snabbt (för snabbt) med bilen till Eslöv.
Men vi hann, Lisa å jag hann till och med se inspringet.
Elitserien damer, Team Eslöv mot Lugi i min gamla hemma hall.
Fullsatt!
Eslöv pissade på Lugi i första halvlek och jag satt lugnt med ett leende på läpparna och mina tankar var "det här bli en promenad seger"
Eller inte, Lugi kom ikapp i andra halvlek och det var sjukt spännande, men till slut så vann dom, ESLÖV! Härligt..
Tur man har bra hjärta annars hade jag nog kollapsat idag.

Imorgon får jag lägenheten, ska till banken vid 10 och fixa det sista.
Härligt, men jag flyttar inte in på ett tag. Tapeterna är inte ens beställda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: