Skåningen

Träning, livet och resor.

dejt med kudden?

Kategori: vardag

dagen var lång på jobbet idag för det hände inte så mycket, slappade, läste tidningar, lärde mig lite mer om kassan till badet, drack massa kaffe, snackade skit.
Fick sedan "massage" av Måns, han fixade axelen och vaden. Det var ren och skär smärta då han tryckte ut mina punkter.
Träningen gick bra även idag, på lördag är det premiär hemma mot Torslanda. Vi övade på vårat inspring idag, värsta seriösa, men de blir nog fräckt.
ledig imorgon, men David rindge å fråga om jag kunde rasta Buddy vid lunch, så de ska jag göra. Måste även sola.

Är bjuden på maskerad hos Emma 18 okt och jag har fudnerat en jäkla massa på vad jag ska vara. Men idag kom jag på det, värsta bra kommer det bli.

Tänkte gå på dejt med kudden nu.

miss you all....♥

Kommentarer

  • jasmine säger:

    KOmmer och kollar när ni möter kungälv borta (hemma hos mig) Om jag inte hunnit åka till sälen :D

    2008-10-02 | 23:41:50
    Bloggadress: http://jasminejohansson.blogg.se/
  • kakan säger:

    maskerad i din hemstad norrköping 1 nov :D Vi saknar dig med!

    2008-10-03 | 09:37:32

Kommentera inlägget här: