Skåningen

Träning, livet och resor.

yes yes yes..

Kategori: vardag

pappa kom nyss hem, han har åter igen varit i lägenheten och målat. Köket har varit pillit som fasiken.
Han har fixat så att kaklet kommer på måndag, så köket bli helt klart i veckan som kommer.
Sen är de bara att flytta in.....!!!!!!
underbart! Fast bara och bara, det är en hel del som ska bäras upp, 3e våningen, och sen ska allt komma på plats och nytt skall inhandlas. Men bara att få börja flytta in känns toppen!
har en bild i huvudet hur jag vill ha det när allt är klart, vi får väl se om det blir så =)

Ska iväg och jobba idag, mellan 15.00-17.30
Det va kris på folk eftersom personen som skulle jobbat i helgen är sjuk.
Lillan har fått pussla ihop folk till hela helgen, tiden som jag fick stod mellan mig och Lennie.
Vi klunsade, jag ledde med 2-1, sen gick den jäklen om och vann med 3-2..
Men de bjuder jag på, extra pengar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: