Skåningen

Träning, livet och resor.

vi är på gång..

Kategori: vardag

pappa och jag har idag burit och burit och åter burit upp saker till lägenheten. Känns bra, men jag får ändå en konstig känsla när jag går in där.
Ska jag bo här? Varför? Det är ju i Eslöv. Varje gång vi kör dit så känns det skumt, jag har ju aldrig bott själv i Eslöv utan mitt hem i Eslöv är hos mamma och pappa.
Skumt skumt. Men jag vänjer väl mig.
Jag hann till och med att börja packa in köksproslinet i skåpen.
Ska upp där på ferdag efter jobbet och fixa lite till.
Helgen blir det pappas tur igen att bära och fixa när jag är i Göteborg och spelar handboll.
Har en hel del grejor som ska inhandlas oxå, men det får jag ta med tiden, bara jag får upp allt som stär här hemma hos mamma och pappa.

Kanske ska ta och adressändra också?
Ringa telia och flytta över telefonen och internet, varför gjorde jag inte det idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: