Skåningen

Träning, livet och resor.

"Välkommen till Telia, det är Mohammed"

Kategori: vardag

satt i telefonkö till Telia kundtjänst i 22 minuter innan jag kom fram, jag hamnade hos Mohammed.
Han hjälpte mig med allt,  internet och telefonen är flyttat till Eslöv och jag har dessutom ett nytt hem nummer.
Då var det fixat.
Klipptid är bokad,ska bli flitig med att gå var 8e vecka så att mitt hår växer ordentligt.

Idol då? Fasiken vad Robin blivit snygg, grr.. Det gillar vi. Håller skarpt på honom och Kevin. Jag har gått och blivit Idol nörd nu på sistonde eftersom jag inte orkar vara ute och svirra dagen innan match.


Måste väl även erkänna att jag är grymt avvis på Kakan och Blixten som har spenderat en vecka i Egypten nu, bajskorvar, jag vill oxå vara så där fint brun.
Kan man längta mer efter en resa än nu denna årstiden?
Blickar bakåt men även framåt.. för snart, SNART är vi där igen girls.♥



I MISS YOU LIKE CRAZY.....♥


Kommentarer

  • kakan säger:

    Iooooos dags att börja spara :)

    2008-11-28 | 22:58:04

Kommentera inlägget här: