Skåningen

Träning, livet och resor.

spännande.

Kategori: vardag

sov till 12 idag, hur jäkla skönt som helst och välbehövligt för min del.
Åt en god frulle och begav mig sedan ner till stan för att kolla in lägenheten.
Blev rätt sur när jag kom upp för jag hittade lite småskavanker.
Och det tycker inte jag är acceptabelt när man har betalat folk för att göra om hos en.
Ringde pappa arg som ett bi, han är i Ungern och han försökte lungna ner mig.
Får ta de på lördag när han kommer hem igen.
Men i övrigt såg det bra ut, kommer nog bli toppen sen när alla möbler kommer in.
Har inte gjort så värst mycket idag, kollade på film innan, P.S I Love You.
Fy fan vilken bra film, måste se den igen.
Har ni inte sett den, så MÅSTE ni se den. Tror väl iofs att de är en riktigt tjejfilm, men jag blev kär, och vilken lägenhet dom bodde i då. SÅ vill jag oxå bo. mumma.


Kommentarer

  • mh säger:

    bästa bästa filmen. jag tjöt hela tiden (:

    2008-11-06 | 17:50:16

Kommentera inlägget här: