Skåningen

Träning, livet och resor.

snö+minus=förkyld.

Kategori: vardag

jadå snön och kylan är kommen (och kvar) då innebär det att Cilla blir förkyld. Så himla tråkit.
Energin försvinner på ett kick, ska missbruka c-vitaminer och ungersk medicin, kanske hjälper? hoppas på de..

Hade idag mitt sista möte med våran idrotts hjärnskrymplare, nävars hon är duktigt och bra.
Det roligast är nog att en människan som jag knappt känner har pratat med dig under 5 möten om handboll, Norrköping, mitt liv och mitt kärleksliv! (finns det något som kallas kärlek i mitt liv???hmmm) Jorå, hon tycker att jag ska skaffa mig en grabb för det behöver jag säger hon.
Hur kan en människa märka det på mig? okej att mina vänner vet det och tjatar på mig att jag ska hitta mig en "man".. men hur lätt är det? =)
lite små skoj tycker jag..
Vi får väl se..

Nä jag tror de får bli sängen nu, by the way. min lägenhet är KLAR, så de är BARA att flytta in, nu ska allt äntligen (läs rätt) packas upp ännu en gång. Men det blir nog kanon när allt är på plats.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    den ungerska medicinen hjälper mot allt (:

    2008-11-25 | 21:13:08

Kommentera inlägget här: